L'autre moitié
Hamid, a 40-year-old Algerian living in Brussels and working as a courier in an illegal banking system, receives a phone call from his brother whom he hasn’t seen for over 30 years. Hamid suspects that his brother is a police man, nevertheless he joins him in Switzerland... Colla’s film tells of the brothers’ difficult approach in a time of distrust and paranoia.