La Fraternité
It is a macabre and almost unreal scenario: a total of 74 dead in Canada, France and Switzerland, all linked to the global Solar Temple sect. Never before had this tragedy been told from inside the cult. Thanks to unpublished archives and testimonies, the series dissects in four episodes the drift of a communal utopia into self-destruction.