Le jardin des délices
To own one's own patch of land, where one can grow a few vegetables, is a dream for many city dwellers. For the less well-off the answer is to rent a family garden. For the lucky ones, this patch of land is their own little piece of paradise, somewhere to relax and meet friends. But for the unlucky ones, living and sharing this way can be difficult, and the rural dream turns into a major headache.