Les histoires d'amour de Liv S.
Following an argument with her boyfriend, thirty-eight-year old Liv Sàndor walks through the city reminiscing about past loves. In all her relationships, there was always one turning point, where everything went downhill. As she wanders through parks, streets and cafes, Liv faces her fears, her moments of joy and her demons, before she eventually finds the means to free herself of them. A rollercoaster ride through the tragicomic everyday life of a dreamy, funny and touching heroine.