Les liens cachés – La Suisse et l'esclavage
The series retraces the role of the Swiss Confederation and the Swiss people in slavery. This little-known chapter of history is still denied by political and economic authorities. It reveals a dark side of national history through the eyes of today's protagonists. A living history, told from the perspective of ordinary men and women.