Letzte Runde
A woman is going to die. A man has missed life. They meet at the place of no return. But Elisabeth is not yet ready to let go, and Robert is unable to hold onto her. Eye to eye with death, they meet a second time, on a journey from moment to moment, where closeness arises and fear disappears.