Mein Name ist Bach
In May 1747, the aging Johann Sebastian Bach (Vadim Glowna) meets the young King Frederick II of Prussia (Jürgen Vogel) in Potsdam. For one week, these two titans of the Baroque era play out a father-and-son relationship that is sometimes painful, yet often humorous. A battle of giants that provokes joyful chaos, both among the Bach clan as well as in the royal palace.