Mémoires d'une pandémie
While “normal” life may soon resume, we are shown a kaleidoscope of testimonies from french-speaking Switzerland. The film tells how the pandemic shook the emotional, social and economic lives of numerous people. Beyond the anecdotes, this narrative weaves a sensitive portrait of a population that has lost many points of reference.