Messies, ein schönes Chaos
Messies – a balancing act between ingenuity and overload. Are you master of chaos or is chaos master of you? The film offers a multifaceted insight into the everyday lives of four messies. We embark on a trip through their jam-packed treasure chambers, discover their ingenious inventions, their dangerous tinkering and have a look around in their vast archives. We witness the conflicts they have with their relatives, neighbours and institutions that result from their being different. An intimate view of an irritating yet fascinating phenomenon.