Mon corps virtuel et mon double
In online-conference format, the film immerses us in the testimony of artist Simon Senn, who has the disturbing experience of embodying the digital replica of a female body using virtual reality. Together with programmer Tammara Leites, he also creates an artificial intelligence fed with his own personal data and capable of writing. A film revealing the unexpected entanglement between technology and humans. Dizzy-making.