Open my Mind
Control freak and hypochondriac: since the death of his brother, Marcel Wyss has been shackled by fears and self-doubt, and the crisis threatens to consume him. He embarks on a therapy experiment with psychoactive drugs and takes us on an intense trip, accompanied by his unsparingly honest commentary. A radically personal auteur film and a multi-layered journey in search of reconciliation and healing.