Ostrich
Day in and day out, a sparrow sees images of ostriches everywhere: on posters, in ads, and on its smartphone. In awe of the ostriches, with their long necks, dazzling eyes and muscular legs, the little bird wants to be just like them. By hitting the gym to work on its leg muscles, following make-up tutorials, and paying several visits to the neck stretching studio, the sparrow comes very close to achieving its goal. But one day when a real ostrich comes to town and the sparrow meets its idol in person, one thing becomes crystal clear: try as it might, a sparrow can never truly be an ostrich.