Où étais-tu pendant la nuit ?
Clara is a sixteen-year-old girl who lives alone with her mother in a small isolated house in the forest. Clara is full of vitality, but her depressive mother prevents her from breaking free. An encounter with a mysterious boy in the forest leads Clara to transgress her daily life.