Pauline grandeur nature
Pauline juggles life between her kids and her work as a landscape designer where she has to fight for her place amongst her male colleagues. Her life is turned upside-down when her mother tells her that she is going to live abroad and will no longer be able to take care of her children, then becomes chaotic when she is appointed manager of an important project. On all fronts, her life takes a turn for the worse. Will Pauline be able to bounce back, assert herself and find her place?