The team from police station 5 are celebrating the birthday of their station chief Renggli. When not only investigator Lamberti's car goes missing the next morning, but also Renggli himself, the team tries to find out what happened outside the station the night before and finds clues, but when Renggli's wife assures them that he is at a three-day seminar, doubts arise as to the authenticity of the clues. Neither Renggli can be contacted, nor is there any trace of Lamberti's car. What is true and where is Renggli?