Respire encore!
You embody the soul of a stillborn child who comes back to life by incarnating successively in different animals. He learns to survive in an ecosystem whose landmarks are disrupted by human activity. To survive, you switch from one bodily envelope to another. In the North American wilderness, you become a whale and migrate to North Asia, where you become a crane. This crane leads us to the doorstep of Europe, where we transform into a deer, reaching France… and then you are reborn as human. You dream that one day, nature too will be able to be reborn.