Romans d'ados – 3 – Les illusions perdues
By now they are 15 and 16 years old and some of them already lead active lives. Although they are not yet adults, they have reached sexual maturity, which is not always easy. For the girls sexuality sometimes also means violence and disappointment, but they have entered their first relationships. The boys venture their first attempts. Several of them have never made love and experience sexuality in their fantasies. They have much greater difficulties making contact with girls their age, who are often much more mature than they are. But now the teenagers soon have to think about their financial independence and learn how to deal with money.