My grandparents’ bookshelves and cupboards are filled with little trinkets, statuettes, souvenirs, gifts and decor objects. In each – a multitude of memories and stories, hidden and often untold. As we explore the shelves, my grandparents share the memories embedded into decor pieces placed in their bedrooms, kitchens and living rooms.