Songs of Sisterhood
Lu and her friends survive a pandemic, a war in the neighbouring country, and a climate crisis amidst Poland’s conservative and oppressive norms. All they want is a future. As they fight for a better world, they pay a price for their success. Dealing with physical violence, mental breakdowns and a general lack of support from their parents’ generation, unconditional loyalty becomes vital. Can they survive the present? Can their love survive?