Taming the Beast – The Emptiness Within
After winning the Strongman competition, Eddie Hall struggles with depression. Inspired by Arnold Schwarzenegger, he trades weights for Hollywood dreams, facing injuries, rivalry, and a pandemic. He emerges a mental health champion, proving strength goes beyond the physical.