Tatort – Blinder Fleck
A brutal triple murder leads the two detectives Isabelle Grandjean and Tessa Ott to an excursion spot in the idyllic Zurich Oberland. A woman is found shot to death in a car, with two dead men in front of her. While Tessa secures the crime scene to search for clues, Isabelle takes a closer look at the car and makes a heartbreaking discovery.