The murder of an entrepreneur unleashes a power struggle for his succession. The prime suspect and a key witness have disappeared without a trace. Inspector Grandjean wants to leave Zurich, not least because she believes her new colleague Ott is unreliable. When push comes to shove, events sadly prove Grandjean right.