The Run
Mehdi is young. He wants to be fast, faster than the others. He has money and gives his girlfriend Sarah an expensive present. But his head start soon becomes an escape from the daily grind and relationship problems. Has Medhi broken his promise to stay away from weed? The truth soon comes to light and Mehdi has to realise that his actions have consequences that go far beyond himself.