Tschugger – Der lätscht Fall
Bax and Pirmin have returned to the police force. But it's not long before they've had enough of working by the book, as they become involved in a case that soon takes on gigantic dimensions: Not just the Valais, but the whole world is in danger. What's more, thanks to Smetterling's hacking skills, rapper Valmira hopes to finally make her international breakthrough.