Un ange passé trop vite
Explore the daily life of those who remain with their pain after the loss of a child and give them a voice. These bereaved people who share their difficult experiences. Dealing with loss, repressing, forgetting and healing to get to grips with life again. There are also those around us who are clumsy, say unfortunate things or say nothing and do everything to avoid those who are suffering. A film made of smiles and sorrows.