Unsere kleine Botschaft
In an unnamed South American country, a family-like office community tries to cope with the absurd everyday life of a Swiss embassy. The team led by Ambassador Bea navigates the confusions of politics and diplomacy while simultaneously juggling private challenges and relationships.