Grauzone
Without knowing it, Alfred and Julia live in a land of pure invention. It is the richest and most beautiful land in the world. From a height, this land looks like a piece of felt, from close up like a clean and tiny park. The footpaths are lined with benches and the streets with banks. Alfred and Julia have been married for 8 years, are childless, and live on the 16th floor of a new building. Thanks to their various crises, they have got to know each other somewhat better, but their most outstanding characteristic remains their mediocrity. On Friday, August 12th 1977, a mysterious epidemic breaks out in their country. The mass media ensure that the news is widely broadcast. The authorities order a ban on information, but those concerned break their imposed silence. On Sunday evening, it becomes known that the epidemic was nomore than a kind of "dress rehearsal" for a real emergency. Alfred and Julia continue to live in a land of pure invention - but now they are conscious of the fact.