Hotel Excelsior
One hotel room, four stories. In the 1920s, a Jewish businessman tries to outrun his past; his daughter pursues a reckoning. Fifty years later, a suicidal woman meets an unexpected ally. In the ’90s, a rock band returns to the cradle of their fame-turned-prison. In the present, an Iranian woman and a sex worker hatch a swindle.