Un autre homme
Although he hasn’t got a clue about film, François writes reviews for a small local weekly in the Vallée de Joux. Rosa is a well-known critic working for a benchmark-setting daily. A kinky relationship develops between the two of them, leading François to discover the inner workings of desire: desire of a woman, of a critic, and ultimately of his own.