Zurich undercover drug agent Herbert Strähl dreams of making a big catch. Yet the only fish he manages to catch is the piranha in the aquarium tank he has at home. He laboriously persists in grappling with small-time dealers and fixers while being left in the lurch again and again by his colleagues. Strähl hides his loneliness and his yearning for love behind fits of rage, amphetamines and shouting fits until his choleric temperament finally becomes his undoing.